MW3 در مراحل تست و اشکال‌زدایی قرار دارد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 72763
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



وضعيت ياهو چت روم
New Games
دو شنبه 27 تير 1390برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : shervin

mapMonkeys نام انجمنی متشکل از اعضای متخصص و بازیکنان سطح بالاست که شیفته رفع اشکال، کشف و اشتراک گذاری خطاها هستند. اینگونه افراد در مراحل تست، درستی نرم‌افزار حاصل را نادیده می‌گیرند. هر بازی که در اختیار آنان قرار گیرد بدون شک تمامی جزییات و استراتژی‌هایش آشکار خواهد شد. براساس اطلاعیه درج شده بر روی فوروم رسمی شرکت یکی از انجمن‌های مشابه و گروهی چهار نفره از شبکه mapMonkeys مسئول بررسی آخرین نسخه از سری Call of Duty بوده و از روز یکشنبه (دهم ژولای) دست به کار ارزیابی Modern Warfare 3 شده‌اند.

آقای Robert Bowling از شرکت Infinity Ward به وبسایت CVG اعلام کرده است که “گروه mapMonkeys مورد تایید و اطمینان هستند. هم‌اکنون آنان در استودیو حضور دارند تا طی مراحلی ما را برای اجرای بخش چندنفره Modern Warfare 3 یاری دهند. این افراد مستعد در گذشته نیز بررسی و آزمایش نسخه World At War و MW2 را نیز در کارنامه خود داشته‌اند. دو نسخه از CoD که در واقع هنوز هم از بسیاری خطاها و باگ‌های متعدد رنج می‌برد.”

آقای Rezzo نیز در این مورد می‌گوید: “ما شانس بررسی بازی‌های دیگر را در گذشته نداشتیم زیرا تنها دو یا سه روز نهایتا فرصت بود تا بازی را به منظور یافتن و رفع خطاها آزمایش کنیم که تقریبا زمان کافی نبود. اما این‌بار گروه متخصص یک هفته را بطور کامل وقت دارند تا عملیات اشکال‌زدایی را انجام دهند.”





 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
لينك باكس پيشرفته لينك من (ثبت رایگان لینک و افزایش بازدید)
لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس
افزايش آمار بازديد تک باکس